Новые объявления
Менеджер проектів
Обов'язки: - Координація та адміністративний супровід проектної діяльності; - Проведення зустрічей з ключовими замовниками; - Проведення аудиту документації по системах (оформлення договорів проекту, та проектної документації); - Моделювання, опис бізнес-процесів; - Оформлення бізнес-вимог до проекту, що розробляється; - Супровід договорів з постачальниками засобів автоматизації; - Аналітична підтримка проекту; - Складання звітності керівництву; Вимоги: - Досвід роботи в галузі управління проектами не менше 2-х років; - Досвід ведення договорів з постачальниками; - Досвід написання технічної документації (технічні вимоги, тощо); - Грамотна усна і письмова мова; - Уміння працювати в колективі; - Спрямованість на результат; Умови: - Адекватне керівництво; - Офіс в центрі міста; - Навчання за рахунок компанії; - Можливість закордонних поїздок; - Кар'єрний ріст; - Соц.
Менеджер по роботі з клієнтською базою
Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої. Умови: • Офіційне.
Спеціаліст в закупівлях
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Менеджер по закупівлям». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Монiторинг та аналiз цiн; - Ведення переговорiв по закупівлi та постачанню; - Аналіз потреб за асортиментом ; - Проведення закупівель; - Надання звітності керівництву; - Ведення ділових телефонних переговорів; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Здатнiсть до навчання; - Навички ведення ділових переговорів; - Навички роботи в команді; - Знання ПК (рівень впевненого користувача); - Грамотна усна і письмова мова; Умови: - Стабільна робота, офіційне оформлення; - Рухливість в роботі; цікаві завдання; - Кар'єрний ріст; - Навчання специфіці роботи за рахунок компанії; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; Контакти: 0976449948 0669577136 0938022315 Email : agroeks@yandex.
Спеціаліст по страхуванню
Обов'язки: - Проведення зустрічей з ключовими замовниками; - Проведення аудиту документації по системах; - Моделювання, опис бізнес-процесів; - Супровід договорів з постачальниками засобів автоматизації; - Складання звітності керівництву; - Підписання угод з клієнтами компанії; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Уміння вести договори з постачальниками; - Навички роботи з технічної документації (технічні вимоги, тощо); - Грамотна усна і письмова мова; - Уміння працювати в колективі; - Спрямованість на результат; Умови: - Адекватне керівництво; - Офіс в центрі міста; - Навчання за рахунок компанії; - Можливість закордонних поїздок; - Кар'єрний ріст; - Соц.
Менеджер по створенню реклами
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Вимоги: - Універсальність у рекламі (досвід роботи з печаткою, інтернетом, дизайнерами в просуванні товарів); - Енергійність, ініціативність, наявність креативних ідей і вміння втілювати їх у життя; - Комунікабельність, організованість, акуратність.
Фахівець з питань продажу
Вимоги: - Досвід в прямих продажах вітається; - Знання 1С вітається; - Прагнення до професійного та особистого росту; - Комунікабельність; - Здатність до навчання; Обов'язки: - Виконання плану продажів і збільшення обсягів продажів; - Пошук і ведення нових клієнтів; - Консультаційна підтримка клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Ведення клієнтської бази в 1С; - Підготовка звітів керівництва; Умови: - Конкурентний, стабільний дохід; - Офіс у центрі міста; - Адекватне керівництво; - Дружня команда професіоналів.
Менеджер по підбору персоналу
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи. Вимоги: - Комунікабельність; - Активність; - Вміння працювати в колективі; - здатність швидко навчатися; - Вміння працювати з ПК; - Вітається знання іноземних мов.
Менеджер з обліку документації
Обов'язки: - Обробка первинної документації; - Ведення внутрішнього діловодства; - Підготовка звітів керівництву; Вимоги: - Вища освіта необов'язково; - Знання, вміння та навички ведення первинної документації; - Впевнений користувач ПК (МS Office 1С); - Навички роботи в команді; Умови роботи: -.
Спеціаліст з маркетингу
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Маркетолог». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Вища освiта; - Досвiд працi в сферi маркетинга та досвiд роботи з рекламними агентствами; - Розвинена абстрактна та творча уява; - Активна життєва позицiя.
Спеціаліст в логістиці
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Логіст». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи! Вимоги: - Середню спеціальну або вищу освіту; - Розуміння логістичних процесів, досвід в комунікаціях; - Знання MS Office, вітається 1С, Excel, Access; - Акуратність, відповідальність, старанність.
Креативний директор
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Умови: - Кар'єрний ріст; - Адекватне керівництво; - Закордонні поїздки; - Робота в зростаючої.
Консультант з юридичних питань
У торгову компанію терміново потрібен консультант з юридичних питань! Основний обов'язок - консультування клієнтів компанії з питань трудових угод, укладанню контрактів, оформлення супровідної документації.
Комірник в систему офіс-склад
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Комірник»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошiв та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи в посадi завiдуючого складу бажано (не обов’язково); - знання правил заповнення та оформлення первинної документацiї; - вiдповiдальнicть, органiзованнiсть; - здатнiсть до навчання.
Керівник у відділ кадрів
У компанії відкрита вакансія керівника у відділ кадрів. Посада керівна, тому в першу чергу розглянемо кандидатів с ДР в управлінні з персоналом. Але, якщо у вас ДР відсутній, але ви готові приступити до роботи і навчитися новому функціоналу - записуйтеся до нас на співбесіду. Вимоги: 20-45 років (дівчина / жінка), грамотна, уважна, відповідальна, вміння працювати в стислих часових рамках, системне мислення, пошук різних варіантів вирішення завдань; Обов'язки: контроль виконання завдань, курирування і організація роботи персоналу, проведення співбесід, ділове листування, прийом вхідних дзвінків, звітність.
Керівник напряму
Вимоги: - Знання технік продажу; - Знання основ логістики; - Досвід управління організацією (від 10 чоловік); - Орієнтир на результат; - Уміння комунікувати з різними людьми; - Досвід роботи в дистрибуції; - Досвід роботи від півроку на аналогічній посаді; - Впевнений користувач ПК (MS Office) Обов'язки: -.
Фахівець з економіки
Основні вимоги: • фінансово-економічна освіта; • досвід роботи в банку в напрямку обліку кредитних і депозитних операцій вітається; • відмінні аналітичні здібності; • вільне користування ПК; • високий рівень особистої відповідальності, уважність, активна життєва позиція. Основні обов'язки: • виконання облікових операцій по внутрішнім процедурам та облікової політики банку; • комунікація з підрозділами банку за кредитними та депозитними операціями юридичних осіб - клієнтів регіональних відділень; • контроль корректного відображення операцій в системах Банку.
Телефоніст-диспетчер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.
Потрібен діловод
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Дiловод»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: • виконання доручень керiвника; • ведення дiловодства; • органiзацiя рoботи офісу; • пiдговка звiтiв; • прийом дзвінкiв.
Військовий пенсіонер
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника. Гарантуємо своєчасну оплату праці, згуртований колектив, професійне керівництво і затишну атмосферу роботи!.
Вахтер-адмiнiстратор в офіс
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Вахтер-адмiнiстратор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: • Здатнiсть до навчання; • Добросовiстнiсть, вiдповiдальнiсть; • Вiдсутнiсть судимостей; Умови: • Графiк роботи: повний та гнучкий; • Хороший коллектив; • Своєчасна оплата працi.
Фахівець в бухгалтерії
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бухгалтер»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Робота з первинною документацiєю; - Робота з договорами и супровiдною документацiєю; - Допомога керiвниковi; - Пiдготування звiтiв та планування.
Працівник з банківським досвідом роботи
Вимоги : - Середня спеціальна або вища освіта ; - вміння працювати в команді; - Здатність до навчання, старанність, відповідальність ; - Знання Excel , 1С, Microsoft Word ; - Знання основ економіки та планування ; Обов'язки : - Знання наказів, відомчих інструкцій і нормативних документів, що стосуються діяльності структурного підрозділу ; - Обробка та аналіз фінансової інформації , формування пропозицій ; - Участь у звірках , інвентаризації , звітність ; - Формування первинної документації (рахунки , заявки , контракти) ; - Управлінська звітність керівництву ; - Консультування клієнтів.
Потрібен бібліотекарь
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бiблiотекарь»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Усидчивiсть; - Не конфлiктнiсть; - Приємна зовнiшнiсть. Умови: - Комфортний офiс; - Дружнiй коллектив; - Повний день / Гнучкий графiк.
Фахівець з аудиту
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Аудитор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Участь в аудиторських перевiрках; - Пiдготування звiтiв керiвниковi; - Оформлення документообiга; - Супровiд договорiв; Умови: - Спiвробiтництво зi стабiльною, надiйною компанiєю; - Можливiсть зростання по карьернiй сходинцi; - Своєчасна оплата працi; - Лояльне керiвництво; - Дружнiй коллектив; Вимоги: - Досвiд роботи в аналoгiчнiй посадi; - Вмiння працювати в командi; - Здатнiсть до навчання; - Цiлеспрямованiсть; - Вмiння працювати з ПК; - Не конфлiктнiсть.
AdMir это доска объявлений городов Украины. Ниже представлены все бесплатные объявления с предложениями товаров и услуг в регионе - Ужгород. Чтобы подобрать объявления по ключевому слову, типу или цене воспользуйтесь формой поиска. Вы также можете очень просто и быстро добавить свое объявление. Чтобы добавить объявление в регион Ужгород, перейдите по ссылке "Дать объявление".
